32. izdaja grafičnega bienala je v sodelovanju s številnimi partnerji prinesla obsežen sklop razstav in dogodkov. Izbor umetnikov za osrednjo bienalsko razstavo z naslovom Kriterij rojstva, ki je bila na ogled v MGLC (v Gradu Tivoli in v prenovljeni stavbi Švicarije), je sledil zanimivemu eksperimentu. Šlo je za preprost mehanizem: prejemniki velike nagrade z zadnjih petih bienalov – Joonho Jeon (2007), kolektiv Justseeds (2009), Regina José Galindo (2011), María Elena González (2013) in Ištvan Išt Huzjan (2015) – so bili povabljeni, naj predlagajo po enega umetnika, ki bo sodeloval na tokratnem dogodku; ti so bili nato povabljeni, naj imenujejo naslednjih pet sodelujočih umetnikov. Proces je obsegal še pet krogov in na koncu 32. bienale oskrbel z imeni okoli tridesetih sodelujočih umetnikov.
Z načinom izbire sodelujočih umetnikov je osrednja razstava 32. grafičnega bienala za svojo izhodiščno točko postavila transgresivni moment, ki je meril na radikalno preoblikovanje – ne le vsebine dogodka, temveč tudi njegove strukture. To nakazuje že njegov naslov Kriterij rojstva, ki se navezuje na pesem modernističnega pesnika iz 20. stoletja Jureta Detele – pesem, ki je ponudila impulz za samorefleksijo, kakršne se je lotil bienale. Ali z drugimi besedami, celo kadar je 32. grafični bienale zavračal okvir tematske razstave, je izhajal iz pesmi, vendar take, ki razstavi ni ponudila vodilne teme, ampak je s svojim radikalnim preizpraševanjem vseh polarnosti klicala k prelomu. Prelom, ki ga je vpeljala pesem Jureta Detele, je odzvanjal v rizomski strukturi tega bienala, ki je – brez osrednje figure kuratorja – namesto tega deloval kot entiteta, ki proizvaja samo sebe. Z izstopom iz območja ugodja je, naj gre za tradicijo bienala ali pa uveljavljene protokole snovanja razstav sodobne umetnosti, Kriterij rojstva postavil v ospredje raznovrstna razmerja – mnogoterost, ki ni imela enega samega, združevalnega koncepta, namesto tega je obstajala kot nepretrgan tok pomenov in je ponudila množico potencialnih povezav in interakcij med umetniškimi deli.
32. grafični bienale je poleg osrednje razstave Kriterij rojstva predstavil tradicionalno razstavo dobitnika velike nagrade prejšnjega bienala Ištvana Išta Huzjana, dela Petra Gidala, dobitnika nagrade za življenjsko delo na 31. grafičnem bienalu, projekt nagrajenke občinstva 31. grafičnega bienala Mete Grgurevič, pregledno razstavo Marie Bonomi ter pester diskurzivni program z mednarodnim simpozijem. Predstavili smo tudi mednarodni plakatni projekt dobri sosed v sodelovanju z bienalom iz Istanbula, knjigo argentinske pesnice Alejandre Pizarnik in grafično mapo umetnikov 32. grafičnega bienala, ki je bila na ogled v Galeriji Kresija.