Leja Jurišić, Najlepši trenutki so najkrajši

16. 6. 2017

Ministrstvo za kulturo Republike Slovenije

Leja Jurišić, Najlepši trenutki so najkrajši, 32. grafični bienale Ljubljana, 2017, performativna instalacija 16. junija na Ministrstvu za kulturo RS.

Foto: Urška Boljkovac. Arhiv MGLC.

Performativna instalacija o samoumevanju negacije subjekta. Izhodišči za instalacijo Brez besed sta bili pesem Jureta Detele Kriterij rojstva in A Perfect Day, performans italijanskega umetnika Maurizia Cattelana. Plesalka Leja Jurišić je bila v svoji instalaciji viseče telo, ki mu je bila s silo odvzeta subjektivizacija, zato je bilo fiksirano.

»Najlepši trenutki so najkrajši; nahajajo se tik za eno in tik pred drugo bolečino. Moji so in jih ne dam.«
(Leja Jurišić)

Kustosinja: Yasmín Martín Vodopivec.
Koprodukcija: MGLC in Društvo Pekinpah.