
Max Bill, Dvojčki, 1977, barvni sitotisk; spremljevalna razstava, 19. mednarodni grafični bienale, Ljubljana, 1991.
Retrospektivna razstava je bila temeljit pregled umetnikovega ustvarjanja, saj je bilo na ogled sedeminsedemdeset grafičnih listov, ki so nastali med letoma 1935 in 1989. Max Bill je bil švicarski umetnik, arhitekt in oblikovalec, ki se je izoblikoval v Bauhausu, dosledni protagonist konstruktivnega načela. Njegove interpretacije konstruktivizma v slikarstvu in kiparstvu so v njegovo umetniško prakso vpeljale geometrijo in matematiko. Prepričan je bil, da se lahko umetnost razvija predvsem na podlagi matematičnega mišljenja. Utelešenje je razumel kot končni izraz konkretne umetnosti in na ta način reinterpretiral teorije Bauhausa. Njegovim geometričnim grafikam je sprva najbolj ustrezala tehnika barvne litografije, kasneje pa jo je zamenjal sitotisk, saj ta omogoča ploskve čistih in nasičenih barv ter ostrih robov med njimi.