Lee Chun-Wook

19. 6.-30. 9. 1999

Galerija Cankarjevega doma

Lee Chun-Wook, Stol 98, 1998, jedkanica in akvatinta; prejemnica mednarodne nagrade san zanobi, 22. mednarodni grafični bienale, Ljubljana, 1997.

Na ogled je bilo deset grafičnih listov, ki so nastali med letoma 1996 in 1998. Podobe grafičnih listov južnokorejske umetnice Lee Chun-Wook naseljujejo prazni stoli. Umetnica ustvarja predvsem v tehnikah jedkanice in akvatinte in se izogiba barvi. Njene grafike so lahko velikih formatov, stoli pa psihološki simboli oziroma metafore. Največkrat so zvezani ali prevezani z vrvmi, visijo v zraku ali prevzemajo druge položaje. Lahko jih razumemo večplastno: kot simbole vseh vrst družbenega zatiranja, kot iskanje umetničine ženske identitete ali kot hrepenenje po ustalitvi. Lahko pa so tudi simbol medčloveških odnosov.