Grafična mapa Sveti kot predstavlja novonaročena dela izbranih umetnikov, sodelujočih na 35. grafičnem bienalu Ljubljana Iz praznine so prišli darovi kozmosa. Tokratno izvedbo bienala so ob umetniškem vodji Ibrahimu Mahami zasnovali kuratorji Patrick Nii Okanta Ankrah, Exit Frame Collective, Alicia Knock, Selom Koffi Kudjie, Inga Lāce in Beya Othmani. Izoblikovanje koncepta grafične mape Sveti kot in izbor umetnikov je pripravila kustosinja Yasmín Martín Vodopivec. S svojo kuratorsko intervencijo sledi razmisleku o pomembnosti ohranjanja vrednot minule dobe za preseganje stisk sodobnega časa. Različne tematike umetniških del, vključenih v grafično mapo, sestavljajo imaginarni oltar, kjer je imetniku simbolično povrnjen njegov prispevek k družbenemu projektu in ki naj bi v njem obudil uporno moč kolektivnega.
Ibrahim Mahama je pri snovanju bienala v svojih prvotnih zapiskih praznino ponazoril z risbo postelje kot arhitekturne forme, pod katero je prazen prostor, vendar s poudarkom, da lahko ta temačni, skrivnostni, onirični prostor pod posteljo razumemo kot prostor potenciala; prostor, kjer se začne in konča cikel življenja, kraj, kjer se srečajo spomini in sanje in kjer prebivajo duhovi neuresničenih prihodnosti. Prazen prostor, v katerem bi lahko s sodobnim preoblikovanjem vzniknilo nekaj radikalno novega. V mnogih domovih najrazličnejših kultur je sveti kot podoben arhitekturni element in ni nujno zavezan določeni veroizpovedi, temveč je predvsem namenjen čaščenju, duhovnosti ali povezavi s presežnostjo.
Grafična mapa Sveti kot je bila prvič predstavljena v sklopu bienala na razstavi v Plečnikovi trafiki v Ljubljani, nato je bila od 16. 3. do 8. 9. 2024 na ogled v centru La Nueva Fábrica v Antigvi ob intervenciji gvatemalskega umetnika Edgarja Calela.
Umetniki in umetnice: Jihan El Tahri, Soghra Khurasani, Ibrahim Mahama, Tjaša Rener, Jaanus Samma, School of Mutants (Hamedine Kane, Stéphane Verlet-Bottéro), Janek Simon, Temitayo Ogunbiyi.
Kustosinja: Yasmín Martín Vodopivec.