Off-bienale: Informacija – Dezinformacija

10. 6.–16. 9. 2001

100 plakatnih mest Proreklam-Europlakat po Sloveniji, 14 velikih digitalnih zaslonov na poljskih železniških postajah Bidgošč, Čenstohova, Gdansk, Gdinija, Glivice, Katovice, Krakov, Opole, Poznanj, Vroclav in Zelena Gora, 50 velikih digitalnih informacijskih zaslonov v dunajski podzemni železnici, Radio Študent (Ljubljana), časopis Delo (Ljubljana), časopis Der Standard (Dunaj), TV Slovenija

Off-bienale: Informacija – dezinformacija; Minerva Cuevas, Koliko časa traja vožnja do Nato? (2001), 24. mednarodni grafični bienale, Ljubljana, 2001, postavitev spremljevalne razstave na plakatnem mestu.

Foto: Igor Lapajne. Arhiv MGLC.

Off-bienale je bil novost; kustosa razstave Informacija – Dezinformacija sta razširila prostore v urbani prostor, medije javnega obveščanja in na reklamne panoje z željo po preseganju muzeja in razumevanju grafične umetnosti v postmedijskih razmerah 21. stoletja. Razstava je nastala v sodelovanju z dunajskim museum in progress in se je dogajala tudi na Poljskem in v Avstriji. Predstavljenih je bilo osem umetnikov, ki so izdelali projekte za različne medijske prostore. Posebnost tega sklopa je bila tudi v tem, da so bila vsa predstavljena dela nova.

Umetniki in umetnice: Minerva Cuevas, Harun Farocki, Leif Elggren in Thomas Feuerstein, Natascha Sadr Haghighian in Rashad Becker, Apolonija Šušteršič in Jože Barši.

Kustosa: Hans Ulrich Obrist in Gregor Podnar.